Murojat qiling

UPAY xizmatiga ulanish

UPAY xizmatiga ulanish haqida ma'lumot olish uchun bu yerga bosing.

UPAY hisob qaydnomasi paroli yoqotib qo'yilgan yoki unitib qo'yilgan holda nima qilish lozim?

Parolni tiklash uchun xizmat "Call Center"ga qong'iroq qiling +998 71 150-60-06. Operatorlar sizga muammolaringizni hal etishda yordam beradilar.

Bank infokioskini qayerdan topishim mumkin?

Infokiosk bu o'ziga-o'zi xizmat ko'rsatish qurilmasidir, u orqali foydalanuvchi erkin tarzda, vaqtini bankka borib-kelishga ketqizmay, har xil bank opertasiyalarini amalga oshira oladi. Infokiosk orqali kartangizni hozirgi balansini tekshira olasiz, pin-kodni almashtira olasiz, UPAY xizmatiga ulanishiga kerak bo'lgan "SMS-xabarnoma" xizmatini ulay olasiz. Sizga yaqin joylashgan "Infokiosk" qayerda joylashgani haqida bilish uchun UPAY "Call Center"ga murojat qilishingiz mumkin +998 71 150-60-06.

Tranzaksiya ishlamay qolsa nima qilish lozim, misol uchun, 1400 raqamidan SMS xabar kelishi to'xtab qolgan bo'lsa, yoki tizim to'lov holatini (muvaffaqiyatli yoki muvaffaqiyatsiz) xabar kelmayotgan bo'lgan holda.

To'lovni boshqatdan o'tkazishga shoshilmaslikni maslahat qilamiz. "Call Center" +998 71 150-60-06 raqami bilan bog'laning. Opertaorlar muammoingizni hal etishda yordam beradilar. Eslatib qolamiz: Ommaviy ofyortaga asosan amalga oshgan to'lovlar qaytib olinishi mumkin emas (p. 2.6); O'zbekiston Respublikasi iste'molchilar huquqlarini himoya qilish to'g'risidagi qonun hujjatlari normalari qo'llanilmaydi (p. 2.5), chunki, UPAY elektron to'lov xizmati tomonidan taqdim etiladigan xizmatlar mutloq bepul.